Tips som gärna får spridas vidare!


[Klicka på bilden för att komma till Kuling.nu]

Jag måste få tipsa er, och be er sprida denna informationen vidare.
Kuling är en sida för dej med psykiskt sjuk förälder eller föräldrar.
Där kan du läsa om psykisk sjukdom, vägar till stöd,
skriva i forum, chatta & få råd.
Tycker det är viktigt att denna informationen sprids till alla
som kan behöva den.

Är själv en psykiskt sjuk förälder.
Idag till en 9 månaders dotter, och förhoppningsvis till fler barn i framtiden.
Jag vill att dom ska få all hjälp i världen med att få information,
stöd och att få veta att dom inte är ensamma.

Tror man lätt som barn kan tro att man är ensam om att ha det på ett visst sätt,
då man inte pratar så öppet om att ha psykiska sjukdomar eller att de finns i familjen.
Och kan av egen erfarenhet säga att, att känna sej ensam som liten är t.o.m.
tuffare än att känna sej ensam som vuxen.

Så snälla, sprid denna information & denna sida vidare!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wojtan

Hej



Smart sida som bör spridas vidare!

Jag fixar det i morgon.



Kram

2009-09-01 @ 21:48:27 URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: sessan ☆

Toppen Sida!!! Skall försöka komma ihåg att länka den en dag.



Lite flummig nu om dagen, så jag tar inte på mig något mer just nu. Påminn mig om du ser att jag glömmer det ;D



Kram

2009-09-01 @ 23:58:23 URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Elisabeth

Tack för att du uppmanade sidan. Precis vad jag behöver.

Just nu oxå då. Vilken tajming.



Tack tack tack!!!

2009-09-02 @ 04:59:23 URL: http://tvillinglivet.blogspot.com
RSS 2.0