The first wednesday in September.

Idag har det ringts en massa samtal:
  • Ringde NTI-distans ang en blankett, men de sa att det gick bra endå.
  • Ringde Vux. utbildningen Sthlm, inge svar, mailade och hoppas på snabbt svar.
  • Ringde psykologen, fick tala in meddelande.
Ringde lite andra samtal också.

Mailat en massa, och ska börja göra saker.

Vi är inte helt friska än, men jag måste åka till stan och hämta mitt slutbetyg idag.
Annars river dom det och då kan jag aldrig få ett slutbetyg, bara samlat betygsdokument.
Skitskumt.

Så de måste göras, men men..

Så ska snart börja packa ihop oss här hemma och knalla utåt.
Huvudvärken gör det inte bättre heller..


Gillar ni föresten kategorin Tips, och tipset jag hittills gett?



Ha en bra dag!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Jessica

Lämnade ett avtryck tidigare men har insett att blogg adressen var fel så skriver igen.

2009-09-02 @ 14:57:11 URL: http://metrobloggen.se/fitmom
RSS 2.0