Snart är det dags..

Idag.. 16/9, kl. 15:15 - 16:15, ska jag delta i en "prova på grupp" på Årsta/Enskede/Vantör psykiatri.
Denna "prova på grupp" ska hjälpa mej ta reda på vilken typ av behandling som kan vara rätt för mej,
har juh som sagt testat en del.
Ska även utbyta tankar, erfarenheter, känslor m.m. med de andra deltagarna.

Kommer vara skiiitjobbigt och jag kommer säkert brista ut i gråt.

Innan jag blev drogfri, fick ett sundare förhållande till alkohol, träffade Jonas, blev mamma..
Så grät jag väääldigt sällan, nästintill aldrig.
Nu, nu gråter jag lättare.
För lätt enligt mej.
Någon har öppnat min känslotank.

Fått mina känslor att kännas mer.
Hatar att gråta, hatar verkligen att gråta.
Och hatar när folk, speciellt på behandlingar, som jag inte känner,
ska krama om mej, säga att det är okej att gråta.

Klart det är okej att gråta, men jag hatar att gråta!

Jaja, skriver senare om hur det gick och var,
så länge det inte fick mej att bryta ihop totalt och jag blir inlagd som jag en gång blev.
Men det tror jag inte.

Senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya ★

Lycka till gumman!

2009-09-16 @ 15:05:27 URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

hatar också att gråta. Efter att jag fick Tilde så bölar jag för ALLT. Nu menar jag allt! Så jobbigt.. Min sambo bara glor på mig när jag sätter igång.....

2009-09-16 @ 16:56:39 URL: http://fixit.blogg.se/
RSS 2.0