Skjuter upp..

Skjuter upp "överaskningen"..

Då en viss person förstörde mitt "mood" så skjuter jag upp överaskningen..
Hade nämnligen tänkt starta en ny tävling.

Många har skrivit kommentarer och önskat sej detta i tävling så nu tyckte jag det var på tiden.
Men startar den imorn istället, hoppas jag är på bättre humör då.

Så, until then..

Gonatt!



Tillägg 090919 10:55

Emma om Skjuter upp..:
Du är supermom! Du är en bra mamma..du är en bra flickvän till din pojkvän, snart fru om jag förstått det hela rätt, du kämpar varje dag trots många svårigheter. Minna har varit väldigt sjuk fram och tillbaka, du har dina sjukdomar och ändå har du lyckats åstadkomma en superfin familj, tycker jag det verkar som i alla fall. Och trots allt detta står du upp, du älskar din familj och hon kan vara glad att ha dig som mamma. Du kan vara stolt!!! Din pojkvän älskar dig för den du är, din dotter ÄLSKAR dig. Skit i vad andra negativa personer skriver...

Jag skrattade när jag läste det du skrev om borderline, jag förstod grejen, tyckte det var kul. Självklart var det inte menat som något annat. Du skrev ju det med klart och tydligt!!

Jag tycker du verkar vara så himla underbar och bra på alla sätt och vis, så det så!! Kram.
Till Emma:

Oh tack fina Emma, din kommentar satt där den skulle.
Rakt in i hjärtat, nu är jag glad igen.
Du suddade ut den där kommentaren den andra tjejen skrev.
Tack fina!

Krama



Verkar finnas många fina Emmor fär ute! ;)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Emma

Du är supermom! Du är en bra mamma..du är en bra flickvän till din pojkvän, snart fru om jag förstått det hela rätt, du kämpar varje dag trots många svårigheter. Minna har varit väldigt sjuk fram och tillbaka, du har dina sjukdomar och ändå har du lyckats åstadkomma en superfin familj, tycker jag det verkar som i alla fall. Och trots allt detta står du upp, du älskar din familj och hon kan vara glad att ha dig som mamma. Du kan vara stolt!!! Din pojkvän älskar dig för den du är, din dotter ÄLSKAR dig. Skit i vad andra negativa personer skriver...



Jag skrattade när jag läste det du skrev om borderline, jag förstod grejen, tyckte det var kul. Självklart var det inte menat som något annat. Du skrev ju det med klart och tydligt!!



Jag tycker du verkar vara så himla underbar och bra på alla sätt och vis, så det så!! Kram.

2009-09-19 @ 10:41:48 URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Märta

O ja, hon är helt knäpp. Och morrar gör hon nästan jämt, nästan som att hon inte märker det själv. Hehe, borderline + schizo = playdate made in heaven :P



Allt fint, näsan är allergi. Skulle ha hämtat ut nässprej men jag hade inga pengar. Och halsen gör ont för att jag nyst så mycket. Låter inte som att det makes sense men konstigt nog så brukar det bli så. Hostan är bara restgrej från förkylningen som inte lärt sig veta sin plats än. Njuter av ledig helg så livet är bra :) Eller, jag ska jobba lite imorgon men jag har inget plugg jag måste göra.



Hur är det med dig då?

2009-09-19 @ 11:39:25 URL: http://sunkliv.wordpress.com
Postat av: Märta

Haha, ibland känns det faktiskt inte som det... Men jag brukar faktiskt sällan bli sjuk. Sen hänger det ju lite på om jag känner av allergin eller inte. Vilket är lite trixigt, eftersom jag inte vet vad jag är allergisk mot :P



Nästa vecka kommer jag att vara frisk och kry!

2009-09-19 @ 11:53:57 URL: http://sunkliv.wordpress.com
RSS 2.0