RollercoasterFeelings

Dagen började okej, trots att Minna inte sovit som hon skulle.
Sen däckade hon av, och vaknade inte utav något ljud jag gjorde (hon brukar vakna för minsta lilla).
Så jag hann inte hämta mina slutbetyg, inte heller gå och kolla lite saker som jag tänkt.
Sen började hon kaosa med matningen, och var extremt ledsen och gnällig.
Ingenting gick som det skulle.
Jag bröt ihop, Jonas slutade jobbet (tack och lov var klockan 17), han mötte mej i centrum.
Köpte ett par leggings med dragkedja nedtill (strl M - woho) åt mej (tack älskade), och sen handlade han ingredienserna till desserten han ska göra och bjuda på på fredagsfikat på jobbet.
Vi kom hem, underhöll Minna, matade henne, åt själva middag, sen när vi brukar slappa då..
Då fick jag ideen att möblera, så med hjälp av Jonas underbara muskler började vi möblera om hela vardagsrummet.
Ser finare och fräschare ut nu, och är mer praktiskt.
Såg dessutom att jag kom i mina gamla jeans, strl 32.
Sen vid 23 gick Jonas och la sej och jag hamnade här själv.
Passade på att kolla apoteket - Mina sidor, och vad ser jag..?
Hjo, att jag hörde rätt, psykologen sa rätt.
Topamax | Topimax.
Alla dessa meds.. :(
Faan faan faan, så nu faller jag igen.
Mådde rätt okej efter möbleringen, kände att jag gjorde något bra, men nu..
Nu känns allt mörkt och dystert igen..

Faan!

Gonatt?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Laila

Snyggt där =)

2009-09-03 @ 01:23:54 URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Malin

En fråga: Har du inte varit medicinerad under en tid och har tvingats börja igen? För jag vet inte om jag har uppfattat det rätt?



Är du isf rädd för att börja igen pga av hur tabletterna på verkar dig när du tar dem? Eller är det för att du helst vill vara "frisk"?



Jag menar inget illa alls med att fråga detta, jag gör det enbart för att jag undrar...då det verkar framgått att du är manodepressiv (vilket jag också är, dock i "lättare form" än dig.) och att jag är på många andra sätt vekant med sjukdomen.



om detta är fallet: Medecinerna kanske löser många problem du känner hos dig själv? Eller får dem dig att må sämre?



I all vänlighet,

MW

2009-09-03 @ 09:08:22 URL: http://mmlw.blogg.se/
Postat av: Martina

hjälp...du har ju dragit ut så många visdomständer nu så ja tänkte fråga...när de jävlats med dig (dom i underkäken) hur har det utspelats sig...försöker lista ut hurvida jag har fått en käkledsinflammation eller en inflammation i en visdomstand som ännu inte kommit upp....



de gör inte ont i munnenm ömmar inte på tandsköttet el dyl.

gör ont i muskelaturen/käken vid rörelse och tryck utanpå.

2009-09-03 @ 12:37:38
RSS 2.0