Photomania!

Bjuder på en drös bilder - alla går att klicka på!

På vissa bilder ser det ut som jag håller på att börja gråta,
beror på att medicinen gör att mina ögon torkar ut, och jag har inte hunnit köpa ögondroppar än.
Plus att jag var hyfsat nyvaken.

Bli inte rädd, jag ser mer männsklig ut när jag är sminkad.


Sen fular jag mej lite, det får man! :p

Klassiska pop-posen, I cant live without it!

Nå, var det kul?


ps. Mamma, jag vet att du tittar, för du är nog den som mest aktivt kollar in ifall jag skrivit något nytt.
Och jag veeet att du tycker jag är supervacker och att jag kan bli modell, du har sagt det nu.
Och du är min mamma! :D

För er andra, mamma skrev ett mail om att om jag bara gick ner lite i vikt kunde jag ta kontakt med MIKAS.
Mitt svar var, vem är MIKA, varför ska jag kontakta honom/henne?
Skratta på ni, men jag har aldrig haft intresse för sånt så kan inget om det heller. :p

Tillbaka till dej mamma..

Jag vet som sagt att du tycker jag är jättefin, och jag blir jätteglad för dina kommentarer och dina peppningar!
Men modellsnacket kan du skippa för denna mammakropp (pekar på min egen) den kan inte bli modell för nånting, inte ens en mammatidning.
Tack endå. :)


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Linnea

Jo det är jag på bilden, TusenTack :D

Kramar

2009-09-18 @ 13:26:19 URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: mamma & mormor

men hallå, hört talas om ansiktsmodell???!!!! Din kropp ser ut som den gör för att du varit med om det vackraste man kan, nämligen bära på ett underbart barn. Du är vacker! ;-P

2009-09-18 @ 14:20:00
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

JO kanske en mammatidning! det skulle jag fan vilja, modella i typ mama, åhhh så skoj det skulle vara! :)

2009-09-18 @ 14:35:28 URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Johanna

du är hur söt som helst!

2009-09-18 @ 16:09:54 URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: mammagladh - Snälla, stötta mig

Fint bild collage! Kul att bjuda på sig själv lite :-)

2009-09-18 @ 19:09:49 URL: http://mammagladh.blogg.se/
RSS 2.0