Min rosa dosett


My pink "pilldoser"..
[14 dagars platser + 2 platser för vid behov medicinering]

Med mina Topimax & Theralen.
Pink pills..
Pinkpills..
Pills.

Har även Theralen droppar.
Det jag tog bort senast var Flouxetin & Oxascand.
Oxascand klassas som benz, och jag har en missbruksproblematik med missbruksförflutet.
Flouxetinet hjälpte inte alls, trots maxdos.
Samma som alla andra piller..
Maxdos - ingen verkar..
Hur många ska man behöva testa?

Någon annan som testat en j-vla massa utan resultat?



Tidigare mediciner:
Atarax
Cipramil
Efexor Depot
Fluoxetin
Imovane
Lergigan
Lithium
Oxascand
Propavan
Seroxat
Sobril
Sonata
Stilnoct
Theralen
Xanor
Zoloft
m.fl.


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Kim o Leo

Åååh var har du hittat den rosa pillerboxen, jag behöver också en, jag har blivit så jävla dålig på att ta mina pills så det är pinsamt :/

2009-09-09 @ 23:35:57 URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
RSS 2.0