Im in chock, baby!

Tog en välbehövd och superskön dusch.
Den tog sin tid, det fick den göra.
Jag har börjat lägga mer tid på mej, får jag det?
Träningen är för min skull, t.ex.

La in en bild i ett av dagens tidigare inlägg.

Och testade sedan strumpbyxorna jag chansköpte på rean.
Medium..
Och dom passar!
Helt sjukt!

Så nu sitter jag här i dom och myser.. :p
Känns dock lite småperverst då jag är naken under dom.

Jaja, nu ska jag borsta mina tandsingar och sedan krypa ner brevid mina älsklingar..

Gonatt på er!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Katinka

Du har så rätt! Tiden är din. Ingen annan äger din tid. Dessutom går man upp i vikt av att stressa. Kram

2009-09-10 @ 21:11:30 URL: http://www.farmorsbloggen.se
RSS 2.0