Familjen Korb twitter-tipsar!

Tweet Tweet



Följ mej på twitter

Detta kanske ni har sett i min sidebar?
Först skapade jag en egen i kodning.
Men hittade sedan ett enklare sett!
Som alla kan använda sej utav och skapa egna, efter egna val och önskemål.




Här kommer en guide hur du enkelt kan skapa en egen Twitstamp!

Steg 1 & 3

[Steg 2 finns inte då det är när ni öppnar er mail och klickar på länken ni får]

Steg 4


Steg 5


Steg 6



Fråga om det är något som är oklart eller om ni undrar något bara.. :)


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: johanna

hihi ja hon älskar att bada. ska bli kul sen när dem kan bada "själva" :)

2009-09-13 @ 16:09:18 URL: http://shoohanna.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Gumman, jag får inte till min twitter :(

Din bubbla är ju perfekt i förhållande till twittern.

Puss

2009-09-14 @ 08:18:31 URL: http://soyasblogg.se
RSS 2.0