Facebook vad?!


Okej - Jag har 523 facebook vänner.
Ca 500 har jag träffat på riktigt.
Gamla klasskamrater, arbetskamrater, släkt, vänner, bekanta.
Jag är nämligen, och har a l l t i d varit en väldigt social människa.
Ca 23 av de facebook vännerna är bloggbekanta,
mammor jag lärt känna genom att läsa deras bloggar och som läser min.
MEN..
Inte en enda person på min facebook vännerlista är bara där för att, och någon som jag inte känner eller aldrig träffat, och det kommer aldrig ske..
Så denna man som nu förvisso tråkigt nog kommer hit och inte känner någon (to bad), får leta vidare..
Jag vill bara hålla kontakt med vänner och bekanta inte skaffa kontakt med fler VIA facebook(?).


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: emma - mamma till meja

Sånt där är lite märkligt tycker jag. Lägger folk verkligen till såna dom inte känner??

2009-09-24 @ 12:15:35 URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag kollade igenom min storebrors vänner på facebook, och blev lite förvånad för helt plötsligt såg jag ditt ansikte bland hans vänner!

2009-09-24 @ 14:52:21 URL: http://i-landsproblem.bloggagratis.se/
RSS 2.0