Det går åt fel håll..

Åkte inte in till stan idag.
Minna har varit kaos.

När hon vaknar av sej själv kan hon vara grinig, men när hon väl somnar om sover hon, och vaknar som vanligt och orkar dagen smo vanligt.
Men..
Nu blev hon väckt inatt, och har varit helkaos sedan dess.
Och det är inte kul kan jag tala om.
Och jag mår redan skit som det är..

Faan är förbannad, less, förstörd, nedbruten..

Gråter och ser inget ljus just nu..
Vet Hoppas att det finns, och att det snart möter mej..

Faan..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Usch vad jobbigt. A är omöjlig me sömnen. Han sover ingenting på dagarna.. Jag är superglad om jag lyckas få honom att sova 30 minuter!! Men då sover han ju hela nätterna utan att vakna också.. Nä, dags att jaga min krypande bebis!

2009-09-02 @ 18:12:44 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Kämpa på min vän, både du och jag vet att det vänder!

2009-09-02 @ 22:28:17 URL: http://soyasblogg.se
RSS 2.0