Brännskada?

Vi är påväg hem nu.
Efter klippning & färgningen åkte vi förbi Stinsen så vi kunde köpa ny nappflaska och välling till Minna, då vi lyckats glömma det hemma (hade tänkt åka hem efter hårfixet egentligen)
Väl efter Stinsen åkte vi och köpte med oss pizza från San Marco. [Jag åt Cacciatora, rekommenderas.]
Åt dom hos Jonas mamma.

Sen kokade jag den nya nappflaskan, fick en massa kokande vatten över högerhanden.
Aldrig tidigare har en brännskada av kokande vatten gjort så ont.

Jaja, snart hemma, vid Globen nu.
Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Sanna - saos.blogg.se

aj hörru, det lät smärtsamt!

antar att jag lär göra massor med såna där grejer när bebbe kommer sen, så klantig som jag är! :/



svar det var så lite så! tycker det är kul att tipsa! Alla bloggar borde somsagt bli bättre på att länka tycker jag.

2009-09-19 @ 22:16:27 URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Men, hur gick det med handen???

2009-09-19 @ 23:01:27 URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Lite snuvig men vi har haft en så härlig dag så jag struntar i att jag är småsjuk!!

På väg till sängen nu så jag hinner få några timmar sömn...



Ni då, bättre med handen?



Kramis

2009-09-19 @ 23:13:05 URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha,ha, jag är nog trött nu såg jag att du redan svarat på det... bäst jag går och borstar tänderna och drar täcket över huvudet!



Natta

2009-09-19 @ 23:14:51
Postat av: Martina

det e min favvo pizza..salami lök:)

2009-09-19 @ 23:34:44 URL: http://martiniz.blogg.se/
Postat av: sandra Rutberg

Mitt favvo shoppingcentrum!

Vi bodde grannar med San marco innan vi flyttade till huset. :) Vart bor Jonas Mamma? I Häggvik va? Där bodde vi också. Folkungavägen!:)

KRAMIS

2009-09-22 @ 08:46:27
RSS 2.0