Vilken morgon!

Minna somnade 20:30 igår och sov hela natten, vaknade 6:30, så då gick vi alla upp.
Åt frukost, klädde oss, och sen somna Minna igen (!), jaja, pratade med våran underbara BVCskötersa som sa att det är bättre att vi kämpar på eftermiddagen, eller väcker henne då så hon sover till natten, så vi ska fortsätta kampen om sovrutiner.
Tror inte att vi är i mål än, hade bara tur inatt. :D

Ska snart gå till centrum, ska fika med en gammal skolkamrat, Melissa! :)
Flickan med 2 söta skrattgropar, vid ögat, som enligt mej är sjukt charmigt.

Sen vid 14 har jag tid hos psykologen, kommer då även få mitt högkostnadskort, skönt de.

Och ikväll kanske jag ska försöka hinna med att träna med min mamma.
Pinsamt värre dock, tjock och dåligt flås, ska motionscykla, pust.

Men men, hade juh lovat bildet till er idag, på lyan.
Det får dessvärre skjutas upp då vi inte alls fått ordning på lyan än.
Pappa har inte haft tid att komma och skruva/borra upp saker på väggarna, dammsugning hoppas jag vi kan hinna idag.
Så får återkoma med de..

Så.. ang. förslaget med en frågostund i bloggen.
Tycker ni jag ska börja med det redan imorgon?
Hur lång tid ska ni/läsarna få på sej att fråga?


Ha en underbar dag!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Majaa

ca i uke holder :)

2009-05-13 @ 09:33:53 URL: http://MajellxD.blogg.no
RSS 2.0