Svar till mina läsare..

Sara om En fråga till mina läsare..:
Jag skulle vilja se dagens mat och recept på det :)

Jag svarar:
Okej, ja om den är mat & recept du/ni vill ha, så ska jag försöka, blir nog inte varje dag då, utan dagar som jag tycker att jag gjort någon mat värd att dela med sej utav.



Anna om En fråga till mina läsare..:
skulle vara kul med dagens bild tycker jag. mycket mr personligt än mode och mat :)

Jag svarar:
Dagens bild kan fungera, kanske inte varje dag, men ska försöka! :D



Kicki om En fråga till mina läsare..:
Frågestund och din outfit kan du ju visa nån gång :)

Jag
svarar:
Okej frågestund, räcker det med att ha veckans frågestund, varannan vecka?
Outfit kan bjudas på, även om jag inte klär mej så mode"medvetet", utan går på mående och känsla.. :)



Bullfan om En fråga till mina läsare..:
Jag skulle gärna se dagens outfit och dagens bild! Fram för mer bilder :)

Jag
svarar:
Hihi mer bilder ska bjudas på, har bara haft så svårt att veta vilka bilder som kan bjudas på, vill ju inte lägga upp bilder på Minna och det mesta kretsar juh kring henne.. :)
Men ska försöka lägga upp dagens bild, och nån gång även dagens outfit. :p

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Kicki

glömde jag skriva att jag va jag? :P



frågestund nångång i månaden kanske? jag är heller ingen modeföljare, har på mig de jag trivs i :)

2009-05-11 @ 15:45:40 URL: http://kicki.webblogg.se/
RSS 2.0