Nämen om man skulle ta och..

..sova nu..
Bök med Minna och sömn, tog 3 försök.. :(
Hade hoppats att det skulle flyta på efter 2 bra nätter, men.. nää..?
Jaja, Jonas och jag har "stört grannarna" lite och nu ska jag sova.
Blev trött och behöver nu sova..
Blir väl upp någon gång mellan 7-8 om Minna tillåter, brukar vara 10-12 annars.
Sen ska Jag♥Minna fika med Frida♥Lovis & Jessica♥Ellen här i Farsta. :)
Sen på kvällen ska vi försöka ta oss in till kungsträdgården, H.E.A.T. ska juh lira. ;)

Nä nu..

Zzz...

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Caroline

Min son är född 081121, bilden var tagen när han var en vecka gammal. Så då är det bara 3 dagar mellan dom små liven alltså.



Hur går allting? Sover hon? Äter?

2009-05-15 @ 09:13:13 URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vi bor i Gävle.



Oj, så sent! Nej, det förstår jag inte funkar. Sömnrutinerna med Simon fungerar bra. Han har börjat sova hela nätter, mellan ca 21-07. Jätteskönt.



Vi började med smakportioner för 1 månad sen ungefär, och i två dagar nu har han fått riktiga portioner. Sen äter han också gröt på kvällen.



Igår vände han sig för första gången!! :) Bättre sent än aldrig.

2009-05-15 @ 09:32:43 URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
RSS 2.0