More more more..?

Fick idag in 50 kr i bidrag utav Jenny, Min sambo Jonas, lillasyster.

Tack så hemskt mycket Jenny!

Vill ni också bidra med en slant (kan vara 1 krona om det är det du vill bidra med)?
Som tack länkar jag dej självklart här i bloggen!

Status: 1150 kr utav 2000 kr

Nu saknas det alltså 850 kronor och detta måste jag sätta in på Mammablogg galans konto,
seeenast 7 juni, alltså om 26 dagar.

Hoppas jag klarar det, vill så gärna åka iväg, med Vera, och träffa mammorna vars bloggar jag läser..


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0