Inge bra..

CSN goes crazy..
Kräver att jag betalar 1200 denna månad, trots att jag är sjukskriven och får bidrag från FK.
Och mammablogg galan ska juh betalas om 2½ vecka, hur ska jag klara det nu?
Då jag förstår att ingen mer kan/vill bidrag (är mest förvånad att det var så pass många som ville hjälpa till) så måste juh jag fixa pengarna på något vis.
Hade inte denna csn-räkning kommit, hade jag kunnat låna 300-400:- men nu saknar 850:-.
Jag är typ körd?
Dessutom har någon postat mej brev eller paket och inte betalat fullständigt porto, så de måste jag lägga ut. (!)

Någon som har ideer på hur jag kan få in pengar till galan?
Tvätta bilar? - Hade funkat om jag var liten.
Sälja lemonad? - Samma som ovan.

Någon som kan komma på bra & seriösa tips?
Eller som kanske vill köpa en bloggdesign?

Hjäp?!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Tilda kusin

Ja, detta eviga problem med pengar. Jag vet precis vad du pratar om! Du har väl rätt många läsare? Kan du inte kolla om någon kan sponsra dig om det läggs in lite reklam? :)

2009-05-21 @ 23:51:29
Postat av: ☆Soya☆

Har fan inget bra tips *snyft*

2009-05-23 @ 01:26:37 URL: http://soya.blogg.se/
RSS 2.0