Från Lur Till Laptop

Överför alla bilder, videos och inspelningar från mobilen till datorn nu..
Ska rensa ur mobilen så det finns plats för mer, har iofs 2,5 GB utrymme på mobilen, men endå. ;)
Så nu väntar jag på att överförningen ska bli klar, den sköter sej juh själv, och tur de, för de tar sin tid.
Sen ska jag rensa telefonen, de kommer ta längre tid, och de sköter jag.
Kommer ta tid då jag inte bara kan rensa bort allt, utan välja vilka bilder, videos, ljud o.s.v. som ska finnas kvar i telefonen.
Jaja, sen får man allt se hur snabbt jag fyller den igen..


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Elina

Gulligt! :)

Jo men det visste jag nog, har följt din blogg ett tag nu. Jag läser varje dag :) Du skriver riktigt bra, alltid roligt att läsa.

Hur går det med blöjorna? :)

2009-05-09 @ 22:17:01 URL: http://elinagoransson.blogg.se/
RSS 2.0