???

Vad hände nu?!
Jag gick upp imorse vid 8:42, duschade, åt frukost, gick till vårdcentralen där det gick helt okej.
Gick hem, ammade Minna, satte mej här och skrev lite, väntade på att Kim skulle höra av sej om när hon var klar så jag kunde röra mej in mot stan..
Nu..
Nu börjar jag känna yrsel, förvirrad och lite smått ivägflytande i sinnet..
Jobbigt..
Hoppas det går över så jag kan åka in sen, vill träffa Kim & Leo.

Nu ringde Kim, lite försenad pga sin karl..

Hoppas inte de blir för sent, 18 måste vi vara hemma och mata Minna med gröt.

Nu vila och mysa med Minna!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Nettan

Så kul att läsa din blogg...våra tjejer är ju lika gamla=) kram Nettan

2009-05-08 @ 19:21:25
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Det tycker jag också, den vart mäktigast =D

Så 5kronan it is!



Hehe jasså, hon såg för bra söt ut den lilla Minna.

Det ville jag heta när jag var yngre btw ;) Hihi, tyckte det var så fint.



Jo tack med duon är allt finemang, just nu sover dem men imorgon 08.00 är det full rulle igen.



Hoppas ni får en underbar fredagskväll hela familjen.

2009-05-08 @ 20:38:44 URL: http://theans.blogg.se/
RSS 2.0