BD & EGT

Bröstdon: I ca 5-6 dagar har jag haft extremt ont i mina hårda, överfulla bröst, som är som dom är pga att jag slutat amma.
Varje dag och kväll har jag fått ta skållande heta duschar och masserat brösten, rätt hårt, för att tömma lite, få bort knölar och göra dom mjuka.
Efter sista duschen på kvällen åker även mina uppvärmda vetehjärtan in i carefix toppen.
De ni!



Ett gott skratt:
Nyss kom Jonas in med Minnas bajsblöja och bad mej ta en titt.
Där i låg en ensam, ynklig, liten korv.
Bajskorv alltså.
Den var i storleken som en smal, liten ostbåge.
De ni!
Det är en bajsblöja.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Kim o Leo

Haha vad kul, Leo gjorde också sin första korv igår =) dock betydligt större än en ostbåge ;-)

2009-05-25 @ 21:11:29 URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
RSS 2.0