5 timmar utan Minna..

Hade inte Big Comedy varit så underbart, och Jonas så ljuvlig..
Vädret så behagligt och kvällen så lagom..
Ja då hade det inte gått..
Sa hej då säkert 6 gånger innan vi gick..
Hann även gråta..
Hela vägen till restaurangen var skitjobbig.
Väl framme tog jag en gravad lax med dillstuvad potatis, Jonas tog en Pasta frutti del Mare.
Vi drack sprite..
Gott och passande..
Åkte sedan in till Djurgården, och kom  fram vid 17.
Gick upp till Cirkus och letade oss in till våra platser..
Perfekt läge!
Sedan började en underbar show [läs mer här] och det var mycket skratt och pussandes.
Påväg hem stannade vi vid centralen, jag hämtade mina och Veras biljetter till GBG i juli.
Sedan unnade Jonas och jag oss Cola & choklad.
Väl framme i Farsta skyndade vi oss hem till Minna..
Och lyckan att få se henne, krama henne & pussa på henne var så stark..
Saknaden var stor, men myset när vi kom hem var värt väntan..
Hon somnade i min famn när jag nynnande henne till sömns..

Hoppas det är som andra mammor säger..
Att det är nyttigt för mamma & barn att man är i från varann då och då, och att det blir lättare för var gång.

Nu myser jag med mannen..
 
Skriver kanske mer senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: mamma & mormor

Första gången är alltid värst, separationsångest!!! men visst gick det bra, jag känner mej väldigt stolt. Jag hoppas verkligen jag får göra det igen. Det är viktigt att du och Jonas får egen kvalitetstid ibland också, om så bara nån timme eller två.



Puss

2009-05-07 @ 08:06:57
RSS 2.0