Vinnare i "Tävla hos Familjen Korb"

I denna tävling skulle 3 st vinnare dras..
Och för att det skulle bli rättvist, och min dotter är för liten (3½mån) för att dra lott.
Skrev jag namn på papper och la ut i sängen, la minna på mage och de 3 hon tog, blev vinnarna.
Och då ni valt flera priser, fick Minna göra samma där, skrev ner vinsten på papper och la ut på sängen.

Vinnarna & prisen blev:
Helena (Familjeliv) - Nalle Puh Body
Madde - Vann den rosa sommarhatten
Anna - De 2 kattbodysarna

Har mailar vinnarna & väntar på deras adresser för att posta dem priserna.
Hoppas de är nöjda och tack till er andra som deltog!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Anna

hihi vad mysigt att Minna fick välja.

hon kanske känner att jag tänker på henne så därför valde hon mig :)



glömde skriva i mailet att jag hoppades faktiskt lite extra på att få vinna kattbodysarna hihi.



kramar

2009-03-17 @ 09:35:37 URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
RSS 2.0