Sålde en blogg

gjorde och sålde en blogg idag..
tjockatjejen.blogg.se

Handlar om en tjej som försöker gå ner i vikt.
Är glad att hon bad mej att göra hennes design, blev nöjd..
Men inte därför jag är glad, utanför att detta är en blogg jag vill följa.

Funderar själv på att ta tag i vikten nu, Minna blir trots allt 4 månader nästa tisdag.
Tips på hur man som mamma med för lite tid kan träna och laga bra mat?
Och hur man när man helammar kan gå ner i vikt, för amningen hjälper inte som viktnedgångshjälp.
Men..
De på sjukhuset sa att då jag fått kämpa så med amningen med för mycket mjölk, och sen att den håller på att sina då Minna blir sjuk och de skadar produktionen så hjälper inte amning som viktnedgångshjälp.
Det är bara för dem som amningen fungerar bra, eller iaf okej för, mest hela tiden.

Så tips tack?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Aissa

Testa Pilates! Jag har några Pilates-videor som man gör hemma i vardags rummet (jag har eh.. köpt dem på internet.. host). Kanske inte går nu men när ni har flyttat lär du ha tillräckligt med plats för att ligga raklång och göra övningar :)

Jag har inte gjort det så många gånger men det sägs att det fungerar väldigt bra..

2009-03-18 @ 17:18:40
Postat av: Sara

Alltså amning har inte funkat för mig att gå ner i vikt. nästan tvärtom. Var hungrig konstant...



Men äta nyttigare är ju alltid bra och röra sig mer ;-)

2009-03-18 @ 18:36:50 URL: http://www.mammaliv.com
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Äta nyttigare och kanske vagnpromenader? För oss är det iallafall så att Alva sover bäst i vagnen så jag tvingar ut mig de dagar jag inte orkar just för hennes skull, för hon behöver sova ordentligt!

2009-03-18 @ 22:19:58 URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Emma

Wille blev helammad i 4½månad, han gick upp hur mkt som helst (hade jättemkt mjölk) men jag gick knappt ner 1kg ;)

vi kan gå långpromenader sen när ni flyttat hit. jag har medlemsskap på farsta sim&gym också.

är tillbaka i farsta nu förresten

2009-03-20 @ 16:26:34 URL: http://tjohalia.blogspot.com
RSS 2.0