Mandy + JonaTee | H.E.A.T

Well lite svart till er läsare..

Ika i min Facebook status:

Du tycker säkert bara dom är bra pga att din syster är tillsammans med en i bandet.

Nej, tycker inte H.E.A.T är bra pga av att min lillasysters pojkvän spelar i detta band.
Tycker dom är supergrymma endå.
Hade dock turen att få höra talas om dom pga min syster.



Ania om H.E.A.T - Melodifestivalen:
Vem är syrrans pojkvän? :) Jag satt och kollade på klippet på svt och tänker: är det han? eller neej.
Det är nog han. Eller? Nja, det måste ju vara han. Jag gissade på alla.

JonaTee, keyboardisten i H.E.A.T, är min systers pojkvän, de firade nyss 9 månader. :)
Så nu vet ni!


Röd ram runt Jonas, JonaTee, keyboardist i H.E.A.T.
Det är alltså min systers stiliga karl. :D


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Dom var jättebra tyckte jag!

2009-03-11 @ 08:06:45 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Kul att även Du ska komma på Mammablogg Galan! Din blogg är nu inlagd på hemsidan! Om någon vecka eller två, kommer Du att få reda på vilka kategorier som just Din blogg är nominerad till!



Vi ses den 4 juli 2009 på Sjöbacken Hotel & Konferens!



Hälsningar



Annika

2009-03-11 @ 08:22:35 URL: http://duracellmamman.se
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Sitter och läser din blogg, kan dock inte läsa alla inlägg, men har förstått att din dotter har RS virus? Usch vad jobbigt! Jag själv har en son på 8 månader och har hittills bara varit på sjukan med honom en gång (akuten pga grov förkylning) Och i samband att han föddes hamnade vi på Neo. Jag hoppas verkligen att ni får det stabilt snart, och slipper åka in och ut på sjukhus!!

2009-03-11 @ 11:07:07 URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Soya

Jippi, då får vi ju ses :D

2009-03-11 @ 15:25:11 URL: http://soya.blogg.se/
RSS 2.0