In igen..

Till Sachsska barnakut..
Är juh inskrivna på avd. 70 så behöver inte betala annat än taxiresorna..
Shit va mkt pengar det gått åt,

Har tid 11, men de vill att vi åker in tidigare då Minna bara fått i sej (nästan) 2 deciliter sedan kl 19 igår.
1 dl kl 2:30 - tog 1½ att få i henne med plastspruta.
80 cl kl 7:00 - tog en timma att få i henne med flaska.

Så nu ska vi fixa oss och åka in..
Hon är blek och slö..
Är endast vaken i 1-5min perioder, men flera timmars mellanrum.. :(

När ska mardrömmen sluta?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: pia

Hej gumman. Ville bara säga att jag tänker på er och hoppas ni ska få må bra snart :( väldigt snart.

Men kul att ni äntligen ska få flytta till större! Kanske kommer igång nu med flytet, jag håller tummarna iaf :)

kramar söta!

2009-03-06 @ 09:00:20
Postat av: Pia - Mejas mamma

Hujja, ni måste ha det tufft!

Hoppas hon blir frisk snart!



Styrkekramar!

2009-03-06 @ 09:54:33 URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Usch, jag lider verkligen med er..

Hoppas allt vänder snart, så er prinsessa får må bra..

Ni finns ständigt i mina tankar..

Skickar många kramar till er alla tre..

Krya på dig nu Minna..

Kram

2009-03-06 @ 10:20:22
Postat av: emelie

älsklingar. jag tänker på. ber. håller tummarna. allt. jag hoppas söta lilla minna blir bra snart..kärlek till er. puss

2009-03-06 @ 13:01:25
Postat av: [ f roidan - 2barnsmamma ]

Lilla gumman då :(

Hoppas hon blir bra snart!

2009-03-06 @ 15:10:34 URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Becca

Hej!! skulle hemskt gärna vilja ha loggin så jag kan följa Minnas hälsa...Jag tycker ni är väldigt starka föräldrar!! Ni klarar av mycke o har väldigt mycke motgångar men ändå lyckas ni hålla modet uppe i dessa svåra situationer! Beundrar er skarpt!



Becca!

2009-03-08 @ 17:35:18 URL: http://underthestar.blogg.se/
RSS 2.0