God morgon!

Rätt utvilad, fick en bra natt då Minna somnade vid 21..
Vi åt sen middag, packade lite & gick sedan och la oss typ vid tolv.
2 matningar inatt, massa snuttande men jag sov endå.
Skönt..
Nu har jag hunnit duscha också..

Jonas åkte för en timma sedan..
Lägger juh golv med pappa i nya lyan.

Ska "kasta" i mej frukosten för nu..
Nu när redan mamma & pappa är vakna, ja då passar det arr vakna..
Hon är inte vaken än, men hon gnyr, stonkar och piper till och bökar - tecken på att hon vaknar inom 5min.

Ska till lägenheten och fota lite sen tänkte jag..
Kanske lägger in bilder i HousewifeDeluxe bloggen..
Ni får hålla utkik!


Och ni..
    


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Lise-Lotte (mamma)

Mycket att tänka på hela tiden...läs mitt inlägg om stress...

2009-03-26 @ 18:55:44 URL: http://supermum.blogg.se/
RSS 2.0