Vis mor..

Min mamma är vis, och j-vligt tålamodig.
Jag kan lätt sätta 1 miljon på att jag var den värsta tonåringen, elak & hemsk.
Kallade min mamma allt för många hemskheter, utsatte henne för mycket hemskheter & oro.
Stack för att inte höra av mej eller komma hem på länge, hade sönder saker så som telefoner, dörrar o.s.v. snodde pengar, skadade mej, söp, knarkade och mycket mer..
Trots allt älskar min mamma mej och har tålamod att ge mej stöd.

Min mamma är bäst!


Och sen kan hon ge mej råd och samtidigt få mej att skratta åt det hela, lättsamt.


mamma & mormor om God morgon!:
Gumman, hon äter när hon är hungrig, sover när hon är trött. Har du inte märkt att de gör som de vill :-) Håll inte på att oroa dej i onödan, njut bara! Rätt var det är så är hon stor och när du frågar var hon ska, säger hon bara ut :-)

Puss!

Och ja.. jag skrek ut! och sen smälde jag i dörren efter mej.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Fröken Fifi

Jag var som du, men hade mina orsaker.

Är tacksam för vänskapen jag har med min mor idag.

2009-06-02 @ 02:55:21 URL: http://philahzophee.webblogg.se/
RSS 2.0