Varje år i 20 år..

Har jag idag fått höra att jag är yngre..
Matte, en barndomsvän som jag gått på samma dagis som, 1-9:an & båda hoppade vi av gymnasiet..
[Vi ringdes samma dag som vi skulle tagit studenten och peppade varann.]
Idag fyller Matte 25år, ska ringa och gratulera honom när Minna vaknar..
Helt sjukt, hon sover fortfarande, 2½ timmas sömn (?)..
Och om Matte fyller år idag.. ja då betyder de att jag fyller år om exakt 1 vecka..
Så om en vecka är jag och Matte 50år tillsammans.
De ni! ;)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Babyportalen.se

Hejhej!



Vad roligt :) ska ni ha 50-års kalas då?



Vill tipsa om vår tävling på babyportalen! Titta gärna in :)



//Hanna

2009-06-09 @ 23:10:24 URL: http://www.babyportalen.se/blogg/
RSS 2.0