Torsdagen..

Jahaja..
Igår gick jag och la mej halv tolv, låg och frös och kunde verkligen inte somna.
Minna började böka och vakna sedan till, välling - och hon somna om.
Jag klädde på mej och la mej sedan igen, under täcket.
Somnade efter ett tag..
Vaknade av att Minna vid 7 tiden ville ha välling, trodde inte hon skulle somna om, men..
De gjorde hon..
Och hon sover än..

Så söööt!

Hon har dragit ut nappen och den ligger ovanför hennes huvud, som en liten hatt.. :D

Ska snart väcka lilltjejen, ge purer, klä henne & mej, äta lunch och sen ska jag (om det inte regnar) gå ut med grannen Emma & hennes son, sen kanske gå hit och kolla på film.

Ikväll ska Jonas och jag antingen kolla på film, eller så kanske jag går och tränar.
Vill inte träna för mkt, för snabbt, så vi får se.

Jaja, nu ska man väcka den otroligt söta lilla sessan.. :)
Kommer ligga brevid och titta på henne ett tag först.

Nää, för nu vakna hon själv hör jag!

Hej

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya ★

Är nog R som gör dig frusen vännen.

Kram

2009-06-11 @ 20:10:10 URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Nu bevakar jag dig på blogglovin :)



/Dennis*

2009-06-12 @ 17:05:14 URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
RSS 2.0