Tack för allt!

Idag var jag ute i det underbara vädret med Emma & Wille.
Wille är Minnas pojkvän. :D
Det var supermysigt & gjorde mej gott.

Sen hem, fixa inför gästerna och sen sattes de fart..
Väl hemma hade jag fått 2 blomsterbud, ett med en superfin ros från bästa vännen Martina med familj, och en vit orchide från Jonas mamma.

Gästerna susade in..
Fick jättefina lampor till sovrummet av mamma, brandvarnare också av mamma.
Blomlådor, färdigplanterade utav mormor & Danne.
Pengar av morbröderna med familjer.

Av Jonas väntar en överaskning, 12/7 är bokat, mamma ska tydligen vara barnvakt..
Jag är så nyfiken att jag kommer spricka innan det är dags..
Vad väntar?

Fikade, pratade och Minna fick mycket mys & kärlek.. :)

Så nu ska jag och älsklingen mysa innan det är dags att sova..
Är trots allt en dag imorgon.

Vad händer då?


Tack för alla gratulationer! <3

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya ★

Lät ju som du fick en fin födelsedag ändå trots allt :)

2009-06-17 @ 17:42:32 URL: http://soya.blogg.se/
RSS 2.0