Svar på kommentarer!

Svar till Nettan:
Du kan maila på: [email protected]
Jag är inne rätt mkt, så lättast att ta det där.
Information jag behöver är:
Vilka mått, Bred x Höjd
Bilder om ni ska ha några i headern.
Typsnitt & Text.
Gärna så mycket information som ni kan ge mej.
:)



Svar till Veronica:
Det beror på hur många bilder ni vill ha, om ni ska ha på cd, eller om ni vill ha det framkallat.
På cd blir billigast.
Om ni vill ha dom redigerade eller oredigerade.Svar
Och självklart hur länge jag ska vara där och fota. :)
Maila gärna här: [email protected]

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Ja, det var dags att ta bort några födelsemärken. Tog tre den här gången.. Men måste tillbaka och ta bort fler.. :S Klänningen har jag beställt från Ellos, halva priset!

2009-06-08 @ 14:04:28 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0