Studenttider..

Well, idag tar min kusin Tilda studenten. :)
Grattis grattis!

Så vi ska dit på mottagningen efter, inte på utspringet tyvärr.
Vädret är verkligen inte roligt.


Kan inte låta bli att tänka på att jag aldrig tog studenten..
Gick 1 år handel & admin. Byte till Media, gick 1 år..
Blev sjukskriven..
Sen när jag började plugga igen gick jag på Hantverksakademin - Fotolärling.
Vi skulle fått tillräckligt med poäng för ett komplett gymnasiebetyg, men någonting blev fel, och jag saknar 2-300p.
Så..
Ska ringa utbildningsförvaltningen och kolla lite, har dessutom sökt distanskurser till hösten.

Man får se vad som händer, hur som helst ska jag ha gymnasiekompitens innan något annat.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0