Onsdagen..

Nu sover Minna i min famn, på min högra arm, så de tar tid att skriva detta.
När hon vaknat blir det pure, sen ska vi packa oss in till stan.
  1. Vux. utbildningsförvaltningen. Snacka mina betyg och se vad som saknas.
  2. Fika med Kim & hennes Leo.
  3. Sen ska vi åka till Pungpinan och fira min kusin Tilda som tar studenten!
Sen hemmåt, och kanske baka bröd tills lördag.
Knytkalas på Årsta havsbad, sen efter det till Tidan på Tidafestivalen om vädret tillåter, sen hem för fotbollen.

På söndag ska vi omges av massa finskar, nån timma på dagen, sen på kvällen ska Jonas överaskas. :D

Fredag.. Ja va händer då?
Imorn ska jag nog fika med Melissa..
Men Fredag?


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: mamma & mormor

Hahahaaa, jag vet, "städa, städa, varje fredag....." Inte det svaret du ville ha va :-) men det är vad jag skall göra :-P



Pussar.

2009-06-03 @ 16:01:26
RSS 2.0