Jisses!

Jaha, somnade 2, Minna vaknar 4:20 då Jonas hade en mardröm och lyckades skrämma mej, och ja..
Minna var helt upp i varv, somna inte om förns 7.30 ungefär.

Idag ska jag, Minna, Emma & Wille bada! :D
Hihi ska bli kul!
Sen kanske man hittar på något annat?

Imorn är det onsdag.. 1 juli!

Juli månad:
4-5 juli ★ Mammabloggalan
 12 juli ♥ Jonas överaskningsdag (jag är jättenyfiken)
 26 juli ♥ Jonas & jag firar 4 år.

Jisses, tänka sej att på lördag, om 4 dagar, åker jag och Vera till Göteborg.
Kommer träffa Sara & Anette, och självklart många andra.
Ser framemot att träffa Gammalfjortis, MammaMelissa & ja, kan juh "droppa" hur många som helst..


Vilken fin lista på fina flickor som kommer åka från stationen till MBG samtidigt. :)


Jisses, 4 dagar?!
Hoppas det blir kul. :)

Nää, nu mata lilladamen, sen packa oss ut.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Lina

Åhh vad glad jag blir! Jag ser fram emot att träffa dig oxå. Blev faktiskt nervös för första gången över allt det här igår när jag läste mailet. 3 kamp låter iaf grymt..=)

2009-06-30 @ 17:54:01 URL: http://www.gammalfjortis.se
RSS 2.0