Jahaja

Okej..
HAr slarvat med maten i några dagar då jag ärligt talat inte kunnat motstå.
Svag?
Ja, kanske..

Men måste nu ta tag i detta!
IGEN!

Jag och Jonas pratade igår om det här med syskon.
Jag frågade Jonas när han ville börja försöka med syskon till Minna, och ja han vill juh samma som jag, efter sommarn.
Men då sa jag att det kan vi nog glömma.
Varför då frågade Jonas.
Hjo för att jag vill ha gått 15kg till innan vi börjar med syskon.
Och det betyder att börjar jag idag..
Så måste jag gå ner minst 1 kg varje vecka.
Och i en vecka har jag stått still på samma vikt, tills idag.. då har jag gått upp 1kg!? :(

Så nu är det nystart!
Ska antingen ta en superpromenad i rasktakt idag, eller träna på gymmet.
Och nu finns de inga undantag, träna minst 2 gånger per vecka, gärna 3.
Och det är på gym, sen + promenader.
Ska tänka på vad jag stoppar i mej, kanske kan unna mej en glass någon dag, men inte ofta.

Skriver mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

VI kan ju peppa varandra, skulle också vilja gå ner några kilon tills vi ska börja med syskon (efter sommaren).

2009-06-28 @ 14:23:05 URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bara att köra bejbi! Och när du väl kommer i gång - tänk inte för mycket... eller tänk bara framåt...Och när du börjar med träningen - kör inte på i 140 på en gång...utöka lite varje vecka... Hitta den träningsform du GILLAR - inte plåga dig med saker du inte gillar..då ryker motivationen.

Har du gymkort eller? Se till att få träffa en personlig tränare som sparkar i gång dig!!!

Bästa jag gjort att träna med en PT nu efter Alva!!!!

Följer dig...bara så du vet bejbi =)!!!



//Lotta

2009-06-28 @ 14:34:41 URL: http://www.metrobloggen.se/missisola
RSS 2.0