Födelsedagen

Jaha, skrev inge mer igår då, men det var inte för att Minna somna, nej nej.
Minna var vaken till 4:30-5:00, då somnade hon, på mej..
Vet inte hur men jag hade iaf lyckats (i sömnen) att lägga henne brevid mej istället för på mej.
Vaknade när Jonas grattade mej och for till jobbet vid 6.
Sen vaknade jag vid 9 av att Minna ville upp. (hon har alltså bara sovit 4-5 timmar)
Nu är hon skitpigg, men supergnällig.
Tog 40min att ge henne 150 välling, som annars brukar gå rätt fort.
Hon, gnäller, bökar & stökar.
Superkul!
Har fått en del grattis på facebook, och så har juh Jonas & mamma grattat.
Pappa ringde och grattade och tala om att han inte kommer idag. :(
Han ska försöka komma imorn eller iövermorn.
Farbröderna kommer inte, farmor svarar inte..
Så ikväll blir det nog, mamma, (inte syster, hon är på gotland) Jonas, Minna, mormor & danne (inte morfar & ingrid) morbror Ola & Moa, men troligen inte de andra morbröderna med familj.
Har smsat Martina, bästa vännen, fick leveransrapport, men inget svar. :(
Så lite bortglömd känner man sej endå..

Ja, nu hoppas jag Minna somnar snart så jag kan duscha och klä på mej så jag kommer ut sen.
Det är juh faktiskt sol & blå himmel!

Solen tog sej iaf tid att komma.. :)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: malin

grattis på födelsedagen, hoppas du får en bra dag kram

2009-06-16 @ 10:43:44
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Jobbigt :(



Ja, nu ska man passa på. Det regnar snart igen ju!

2009-06-16 @ 10:47:48 URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: TuffLoysan

Grattis på födelsedagen! =)

Själv fyller jag år på lördag, och hoppas dom håller vad dom lovat med vädret; strålande sol! =)



Men det här med min egen födelsedag har jag släppt på ganska hårt dom senaste åren. Och speciellt nu när man har eget barn så känns min födelsedag inte alls lika viktig. Har knappt koll på hur mkt jag fyller hahah. Å jag skulle faktiskt inte alls bry mig om vilka som grattar mig/inte grattar mig. Jag är själv väldigt dålig på att både komma ihåg andras födelsedagar och att fixa paket. Så jag förväntar mig inte ens nå presenter längre. Men tänkte bjuda familjen på grillfest om vädret tillåter =)

2009-06-16 @ 11:20:35 URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: Em

bejb. jag har inte glömt bort dig. aldrig. massor av grattis.

hade jag vart frisk skulle jag kommit med cupcakes till dig o en fin present. men vill inte smitta dig o lilltjejen.

hoppas du får en underbar födelsedag. älskar dig



PUSS <3

2009-06-16 @ 11:39:08 URL: http://evilem.blogg.se/
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Jag har inte träffat han idag, inte än. Dom ligger nog och sover än skulle jag tro.

2009-06-16 @ 11:49:14 URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Katja

Grattis på din dag =)

2009-06-16 @ 11:59:02 URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com
Postat av: Camilla

Stort grattis!

2009-06-16 @ 14:48:43
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

GRATTIS på födelsedagen!

Hoppas din dag blir alldeles superbra trotts att alla inte kan komma :)



KRAM!

2009-06-16 @ 16:53:35 URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis Grattis! Hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll! Kram

2009-06-16 @ 19:36:26
Postat av: Isabella

Grattis, hoppas du får en underbar dag! :)

2009-06-16 @ 20:32:22
RSS 2.0