Goodiebag +

Mina & Minnas favoriter är  märkta.

♥ Bouncer från Svan of Sweden
Ljuslyktor, Saga form från InHouse Design
♥ Morgonrock i strechfrotté från Boob
♥ Hårprodukter, disp från Creative Lounge
♥ Ekologisk Baby & barnlotion från Estelle & Thild
♥ Blandade varor från Libero
♥ SUPERMAMMA-halsband från Kalas
Flip Flops från Vincent shoe store
Trosskydd, hipster från Libresse
♥ Förvaringspåsar från AddCase
Bananskal från Fridolina
♥ Doftljus från Yankee Candle
Mobilfodral, Crocssmycken, Crocs "sol"glasögon från Crocs
T-shirt från Libero
Prover från Yu•Be
Omega-3 för barn från Bioform
Kyl/värmepåse från MyKidoo
♥ Norton 360 - Allt i ett säkerhet
Pussel från Barnens bokklubb
Tidningar, Laga lätt och Queen
Presentcheck på 2 tandsmycken från Twinkles
Ekologiska babystrumpor från Ecokid
Multivitamin och Omega-3 för barn från Vitalas
♥ Väggdekor/wallies från Vimsadekor
♥ Fot/handavtryck från LifeStone
Blandade rabatter hos olika sponsorer

Detta är alltså saker från goodiebagen man fick vid "incheckning" på Mammagalan 2009.
Men, anledningen till Rubriken Goodiebag + är för att, +:et är..
Bouncern från Svan var ett pris, jag vann alltså denna. :D
Barnhudvården från Libero & Libress trosskydd var freebies, bara att ta från monter. :)
Märks det att jag gillar Liberos barnhudvård? :p


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Elina

Min son hittade min goodiebag så nu insåg jag hur mycket grejer det egentligen var... Typ nog att fylla en hel lägenhet :-)



Det var mycket trevligt att sitta nästan bredvid dig på middagen i lördags :-)



Kram

Elina

2009-07-06 @ 14:06:15 URL: http://mammaledigt.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj va mycket grejor ni fick bejbi!!! Där skulle man trivts =)

2009-07-06 @ 18:13:58 URL: http://www.metrobloggen.se/missisola
Postat av: nina

Men guuuuu va grejer. Så kul. Finns det nått bättre än gratis :-)

Fin design oxå, även fast jag har expolrer ;-)

2009-07-06 @ 20:53:40 URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack och det var absolut trevligt att få träffa dej också och delta i samma lag även fast vi itne fick ett enda poäng:) Tack också för kommentaren irl. om min klänning, det värmde för det kändes som många andra tittade snett. Men men...

Javisst fick vi galet mycket grejer. Tyvärr missade jag en hel del men man får väl inte bli för girig heller, hihi:)

2009-07-07 @ 11:35:59 URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Dorothea - Nybliven tvillingmamma åt Noah & Jolie

Tjooo.

Vad du är duktig å skriver upp vad allt kommer ifrån, lyx.

Jag kopar den till min sida - lite grejjer jag inte har =)

Hoppas det är ok, annars får du hojta å slå mig på benet ;)

Haha.



Skit kul å ses i lördags, hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-07-07 @ 12:05:34 URL: http://theans.blogg.se/
RSS 2.0