Syskonkärlek

Jag ääälskar att vara storasyster,
blir lätt så när man har 3 underbara syskon.
Vissa skulle kalla dem halvsyskon,
då min syster och jag har samma mamma,
och mina bröder och jag har samma pappa.
Men vi säger syskon, för det är vad vi är.
Mer syskon än vad de flesta helsyskonen jag känner är.

Som äldst är det underbart att se småsyskonen växa upp.
Men samtidigt är det svårt, de blir vuxna de med.
Min lillasyster Amanda fyller 18år (!) om 6½ vecka!
Men, men, hon är juh fortfarande min lilla bebis?
Ja, bebis, jag har kallat Amanda för min bebis sen hon var en bebis.

Men.. Trots att hon blir mer och mer vuxen dag för dag,
så förblir hon min lilla lillasyster.

Då jag älskar bodyart, och min syster växte upp och började gilla det me,
så frågade jag henne när hon var 15 år, om hon ville tatuera in en syskonring, när hon fyller 18.
Till min glädje svarade hon ja.
Så den ska vi skissa på snart, för snart är det dags!

Älskar er, Amanda, Viktor & Adam!

/Storasyster


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0