Spänning..

Jaha, sitter uppe av två anledningar.
En dyster som jag inte tänker skriva om här, och en mer glad sak.
Imorgon när jag vaknar är det dagen som är full av överaskningar.
Hoppas på bra väder & bra humör, på både mej & Jonas.
Gärna på Minna också som ska passas av min mamma, hennes mormor.
10:40 ska vi åka.
Jag vet INGENTING!
Jonas är supernöjd, han som annars ALDRIG är nöjd.
Och enligt min mamma ÄR detta verkligen något som kommer göra mej glad.
Vad, när, hur?
Ja, vad vet jag inte.
När, imorgon ca 10:40 - 20:00.
Hur, vet jag inte heller.
Men ni kommer nog få läsa om det här, om inte imorgon kväll, så på måndag.

Nu ska jag dricka mitt vatten, surfa klart & sen göra mej redo för sängen.
Hoppas vi får sova hela natten, alla tre.

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: TuffLoysan

Hoppas ni får bra väder imorron. Ser med spänning fram emot att få läsa vad det hela handlat om =)

2009-07-12 @ 01:56:09 URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: Anna

åå vad spännande!

hoppas du får en riktigt bra dag!

kram

2009-07-12 @ 07:44:45 URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
RSS 2.0