Nu börjas de..

Om en månad är hösten här, och som vanligt byter jag bloggdesign efter årstid..
Så spånar redan med lite tankar och ideer.

Ska dricka lite mineralvatten sen krypa ner brevid min familj.
Imorgon ska vi gå och gratta min mamma som har födelsedagsfika, dock 1 dag i förskott/förväg.
Sen ska Jonas iväg och äta med sin familj.

Ska försöka promenera och gå en jädransmassa imorn och denna vecka då jag nu är med i en stegtävling.
Kommer inte vinna men endå.. Kul grej.

Kan även tala om att jag satt ett nytt mål.
Ska ha gått ner till 70 kilo till senast 1 november, det är alltså 3 månader.
Hittills har jag gått ner 15 kilo  på 4 månader.
Och ska nu gå ner 10 kilo på 3 månader.
Det borde gå, om jag kör på hårt!
Och det är min plan.
Ska köpa gymkort snart och då ska jag träna minst 1 gång i veckan, men gärna 2-3 gånger.
Har jag gått ner 70 kilo innan är juh det supertrevligt, så ja, hoppas på det..

Jaja, nu ska jag faktiskt lägga mej, lovade Jonas, senast 2.

Så.. Gonatt på er!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: MammaMia

Ja, då är det ju lugnt, hela 10 minuter till godo. :D



Borde nog jag med(Krypa ned.)Det är trist med att hon sover i spjälsäng: jag kan inte lägga mig riktigt BREDVID. Önskar ibland att hon inte ville sova annat än i sängen hos mig. (Men man ska väl vara tacksam att hon gör det. Man har ju hört att endel har himla problem att få dem ur sin säng tom. efter flera år...)

Hur sover Minna, hos er eller i egen säng?



Godnatt godnatt!

2009-08-01 @ 02:01:32 URL: http://miabw.blogspot.com
Postat av: Soya ★

Ett bra mål tycker jag, Kram

2009-08-01 @ 16:24:39 URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Elsa

Sötungen hade en pratbubbla som bad besökare att lämna en kommentar, och VEM kan stå emot en sådan sötnos?! :)



I alla fall, jag hejar på på avstånd att du ska klara ditt novembermål, jag tror du fixar det galant, du verkar så motiverad och målmedveten, så det kommer nog gå som en dans!



//Elsa

2009-08-01 @ 19:47:40 URL: http://barnbus.blogg.se/
RSS 2.0