Måndagsglädje

I dag, måndag är jag glad för att...
  • Att jag är hemma hos min stora & lilla älskling igen.
  • Att jag inte gått upp något i vikt, trots helgens lyx.
  • Minna kan nästan sitta upp nu, in your face BVC! :p
  • Jag tagit ett viktigt och bra beslut idag.
  • Jag är en dag närmre söndag, då ska jag tydligen få mitt livs överaskning! ♥
  • Jag har accepterat vuxenutbildningens STORA tabbe, och bestämt att jag pluggar iaf Engelska B - Distans.
    Börjar 7/9.

Snodde denna lista av min numera ännu mer älskade vän, Sara.

Gör du denna med, så skriv gärna så jag kan kolla din. :)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Lina

Hej hallå!

Jag hann ju aldrig bjuda dig på drinken juh..vart tog du vägen? =)

Det var superkul att träffa dig och så var du så vacker i klänning och blomma i håret.

Massa kramar/Lina

2009-07-06 @ 22:29:04 URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Isabella

Tack för uppmaningen, skrev en egen lista i min blogg. Kolla om du får lust! :) Förresten var du jätte söt på mammabloggalan, jättefin klänning! Ha en fortsatt bra vecka! Kram!

2009-07-06 @ 23:09:48 URL: http://buws.blogg.se/
Postat av: Soya ★

<3

2009-07-06 @ 23:31:29 URL: http://soya.blogg.se/
RSS 2.0