Hjärtsmärta..

Jag är säkert skittöntig men bröt precis ihop.
Satt och fixade med en bild till Minnabloggen.
En bild på mej, Minna & Jonas, där vi alla är ungefär 8 månader.
Vet inte vad det är, men ser ingen likhet alls mellan mej och Minna.
Och det gör jätteont.
Vet inte om jag blir "blind" pga mitt psyke som alltid försöker få mej att bli sårad.
Om jag lurar mej själv?
Men jag ser ingen likhet, och det gör otroligt ont. :(

Så nu försvann all lust att blogga.
Ska stänga ner och lägga mej och hoppas att jag när jag vaknar blevid min älskling imorgonbitti,
så ser jag iaf någon likhet..

Hoppas ni andra mår bra.
Ni med login, kan se bildkollaget i Minnabloggen.

Gonatt


ps. Vill ni kan ni rösta på mej HÄR, just nu bland senast inkomna, annars ligger jag typ på sida 19-20.
Jag som blåser bubblan! ;)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Emma

Jag har röstat! Tror jag..haha! ;D

2009-07-20 @ 10:09:14 URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Vännen, tack för grattiset!

Grattis på din dag :)



Jag ser heller ingen likhet mellan mig och Stella och det är lite ledsamt men det kommer nog med åren. Kram

2009-07-20 @ 18:43:58 URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag läste i Illustrerad Vetenskap för några år sedan att det i människans utveckling tididgt hade blivit så att barn var mest lika sin pappa de första åren, detta för att pappan skulle förstå och acceptera att barnet var hans biologiska. När barnet sen blir större brukar det i allmänhet börja likna mamman lite mer än tidigare. Så du kan ju alltid hoppas (:

2009-07-21 @ 20:20:25 URL: http://zmeu.webblogg.se/
Postat av: Strumpan & Co

Vet vad du menar. Min dotter liknar mig inte någonstans, brukar tänka att folk nog tror att jag passar någon annans barn när de ser oss. Och när hon var alldeles pytteliten, någon månad bara, så tänkte jag flera gånger tillbaka på förlossningen, att nog måste det ändå ha varit hon som ploppade ut ur mig, kan inte ha blivit någon förväxling där. ;-)

2009-07-24 @ 10:09:50 URL: http://sandlada.blogg.se/
RSS 2.0