Håll i hatten!

Dagen har gått rätt så fort.
Gick till centrum vid 15 tiden, mötte min mamma och fick en fin sött BH, som 3 present.
Får nämligen 1 present per 5kg jag går ner. :D
De ni!
Superfin, vit bh, som sitter bra.
Sen gick vi omkring i affärer, jag köpte ett par silver spandex tajts till Minna, att matcha sin H.E.A.T. body med. :p
Köpte även en cocos bodymilk på bodyshop, födelsedagspresent till mamma som fyller år på söndag, hela 20 år mer än mej. ;)
Sen knallade jag omkring med Minna tills Jonas kom från jobbet.
Då köpte vi en söt body till Minna, och en ny tjocktröja då hennes tröja var nedspydd, och fy så det stinker nu när hon äter purer, riktigt surt och illa. :(
Köpte även ett par nya sneakers som var på 50% REA, kostade alltså 400:- och är så här söta:

Bjuckar er på denna bonusbild på mina & Minnas rosa sneakers.


Efter allt detta gick vi till Sam & co och åt middag, jag åt kycklingfile, pommes & tzatziki..
Smarrigt.

Vi gick en snabbis på affären, och knallade sedan hem för att natta Minna.
Det tog sin tid, och sen vaknade hon 1 timma senare och då tog den nattningen ännu längre tid.

Nu sitter vi här, ska snart se på film om orken tillåter.
Jonas sitter just nu och ska skriva sitt gästblogginlägg, så hål utkik här inne.
Det publiceras innan klockan 00.

Nu ska jag dricka bybbelvatten som min lillkusse Ella säger. :p

Senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Nina

ja det stämmer bra det!!!!!!!!! varför kom du inte fram å hälsa! :D ja går ju alltid i min egna lilla värld. ja märker aldrig nått :P

2009-07-31 @ 23:09:36 URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: MammaMia

Vilka söta små skor, jag tror jag smäller av! =)

2009-08-01 @ 01:10:07 URL: http://miabw.blogspot.com
RSS 2.0