Besvikelse

Jaha, från att jag och Vera skulle fått skjuts från mammabloggalan till tågstationen får vi det nu inte.
Dom har ändrat sej - i mailet står det bl.a.
"Istället för att bara kunna erbjuda ett par av Er körning in till stan har jag därför beslutat att inga körningar alls kommer att arrangeras av oss.
Känns väldigt konstigt om vissa får hjälp och andra inte."

Tycker det är konstigare att först säga en sak och sen ta tillbaka det.

Detta gjorde mej faktiskt lite osugen på att åka, tyvärr är juh allt redan betalat.

Nu ska jag leka med tjejen, hon får mej alltid på bra humör.



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Lise-Lotte

Lite konstigt sätt att göra på tycker jag nog...

2009-07-08 @ 23:13:09 URL: http://supermumbloggen.blogg.se/
RSS 2.0