Vardagslyx..

Ja, idag efter att vi handlat mat & blöjor bjöd jag Jonas på mat från Grekiska kolgrillen..
Köpte dock med oss hem, då lillan trivs bättre där än på resturang.

Självklart vart hon hungrig och ville ha mat, så jag fick amma och min mat blev kall.. :p
Jaja, mysigt med lite extra god mat sådär..

Nu sittsover Jonas med en sovandes grod-Minna liggandes på hans bröst och mage..
Supersött..
Mina älsklingar..

Jaja, ska passa på att ta ett längre toabesök, det har jag inte hunnit med ordentligt sedan innan förlossningen..

Sköt om er..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Katja

Mysigt med vardagslyx, sånt behövs!!!



Jag har en award åt dig i min blogg. Bara att komma in och ta den (om du vill ha den såklart :))

2009-01-13 @ 16:25:29 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
RSS 2.0