Blank

Har sovit lagom mycket, lillan sover nu..
Utmattad utav mat och kräkningar skulle jag tro.
Hon ska ha mat vid 11:30/12:00 ungefär, sen får hon kräkas klart, sedan ska jag försöka masa ner till centrum.
Banken.
Sen kanske jag kan få me mej någon, så man kan ta en liten promenad?
Undra vem som är intresserad utav de..?

Nu har lillan snuttat istället för att äta, fy fy..
Men men, hon behöver väldigt mycket närhet numera.
Somnade gjorde hon, så ska försöka väcka henne och sedan mata istället för gosa.

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Har du bilder på dom hello kitty grejerna?

2009-01-10 @ 09:19:33 URL: http://carpeannah.blogg.se/
RSS 2.0