Tråkig blogg?

Ja, min blogg har nog blivit tråkig.
Graviditeten delade jag juh med mej utav, men sedan Minna kom kräver jag juh login.
För hennes skull, vill inte att vem som helst ska läsa om henne och se bilder på henne.
Därflör ger jag det enbart till de som ber om det och jag tycker är godkända.

Och just nu handlar mitt liv mest om Minna..
80% Minna - 10% Jonas - 8% Familj & vänner - 2% mej själv..

Så skriver mest Minnainlägg, och det gör denna bloggen rätt tråkig.
Men hoppas ni har överseende..

Kommer nog blogga mer, och om mer intressanta saker när livet blir lite "lättare"..
När Minna inte kräks hela tiden och i dessa mängder, när vikten tar lite fart uppåt och när jag blivit mer stark och trygg i mammarollen.

Idag har jag sovit rätt mycket, men o andra sidan har Minna ätit sämre och sovit mer..
Är orolig för henne..

Jaja, nu är Jonas påväg hem..
Tänkte att vi ska gå till affären och handla hem lite saker till kyl & frys..

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Men bloggen är ju ändå till för DIG och Minna så ha inte dåligt samvete för om det blir tråkigt här inte. :) Jag skulle aldrig ens skriva om min vardag öppet (och absolut ALDRIG om mitt barn) så jag förstår dig mycket väl! :)

2009-01-12 @ 17:36:14 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Ylva

Hej Johanna, gratulerar till din lilla dotter! Jag har följt din blogg ända sedan innan förlossningen och jag tycker den är jättemysig och rolig att läsa. Vi känner ju inte varandra så bra men jag skulle jättegärna vilja ha loggin uppgifter om du inte har något emot det.

Kram från Ylva (My och Marias kompis du vet)

2009-01-12 @ 18:04:24 URL: http://prone.tumblr.com/
Postat av: Aissa

Tycker inte alls din blogg är tråkig! Det är ju därför jag läser den även fast du och jag inte har kontakt fortfarande :) Men om det är okej för dig så skulle jag gärna läsa hela bloggen.

Kramar Aissa

2009-01-12 @ 18:25:45
Postat av: Johanna

Näe :O men din blogg är intressant! Men jag kan förstå att du inte vill lägga ut bilder och för mycket information om ert lilla liv :)



Ha det bra! Om det går bra skulle jag gärna villja ha loginupg.

2009-01-12 @ 21:19:49 URL: http://hummerdummer.blogg.se/
Postat av: beetty

Tycker du har en bra & kul blogg att läsa : )..

2009-01-13 @ 12:16:26 URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Maja

Din blogg har faktiskt blivit ganska tråkig... inte pga det du skriver utan för att du så sällan uppdaterar.

2009-01-15 @ 01:14:43
RSS 2.0