Ny dag

Snöade igår kväll, supermysigt, även om det bara kom liite.

Idag tänkte jag röja lite i lägenheten, boxa ner lite saker till källaren, som sen, är överfull..

Sen när jag piggnat till lite, går vi på en kort promis, bara en kortis, då jag nu är sjuk.
Förkyld med rinnig och täppt näsa, tjock hals, med brustna blodkärl och rodnad.
Känner mej lite öm i kroppen, men men..
Ser detta som något rätt okej, då jag ammar, och då hjälper lillgummans immunförsvar.
Amningen har gått bra inatt, och nu på dagen, hoppas de blir bättre och bättre.. :)

Nää, nu äta lite..

Skriver mer sen.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Bettan

Nu vart det att rycka i äggstockarna igen, när jag såg eran söta baby!

Men här är det stopp, får drömma om det istället.

Lycka till med ert barn!

2009-01-03 @ 16:54:18 URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Drömmarna får förbi drömmar, men tack ändå.

Vi har fyra biologiska barn och ett par till, min make säger att det får vara bra nu. Jag har hotat att fixa det själv nere på byn, men det hjälpte inte:)

Har tyckt att det är så fantastiskt, detta med att ett litet barn växer i ens mage och sedan tiden därefter, se de växa upp. Längtar tillbaka!

2009-01-03 @ 17:04:37 URL: http://coolbettan.blogg.se/
RSS 2.0