Måndagen..

Hey mitt vinterland, nu är du här..
Haha, som vanligt i sverige, kommer efter jul när man vill ha den..
Kommer nu istället och blir snabbt äckelslask..

Här hemma myser hela familjen, musik och stoj.. :)

Är glada efter att sett att Minna äntligen går upp i vikt, efter 6 ras..
Hon är en exemplarisk bebis sa de på bvc´s 8 veckorskoll. hihi

Snart ska vi kolla film och mysa med glass, haha när det är kallt ute..

Imorgon ska jag lyckas ta mej till globen, träffa psykologen min, har inte kunnat komma de senaste gångerna..
Svårt när man har en kräkbebis..
Men nu hoppas jag de blir bättre..

Idag kom förövrigt de grymma Munchkin diskstället till alla nappflaskor och delar. :D

Well, skriver kanske senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har! :)

2009-01-19 @ 19:54:07
Postat av: [19år & 2barnsmamma]

Mysig blogg du har!

Skönt att dottern börjat gå uppåt! Min son rasade ett tag med, men nu har även han börjat gå upp, så himla skönt :)

2009-01-19 @ 20:53:44 URL: http://froidans.blogg.se/
RSS 2.0