Kvällen..

Jippie, snart är Jonas hemma..
Då ska vi mysa massor!
Saknat honom mer än vanligt idag..

Fick ett sms av honom idag om att han gärna bjuder ut mej & Minnan på middag på restaurang imorgon, för lite extramys. :)
Självklart, känns som det är okej att börja göra sånt nu, kanske inte allt för långt bort, nära hem till oss, min mamma eller pappa, så om Minnan strular kan vi gå dit och ta hand om henne..

Har även som ni ser börjat lägga in videoinlägg i Minnabloggen.. :p
Ni som har login får gärna kommentera vad ni tycker om de..

Idag kom de "sista"  (sista för stunden) Fischer Price sakerna till Minna.
Lek & Lär hunden, som vi väntat på rätt länge (de hade problem med deras lager) & även ett par lek & lär nycklar. :)
Hihi..

Föresten hann jag inte se Bolt idag, kanske gör det imorn..
Men imorn, så länge inte Minnan kaosar massa, så kommer Vera & Beatrice hit på förmiddagen, och sedan efter det ska jag och Frida & hennes Lovis gå på promenad.
Känns härligt de..
Hoppas nu som sagt jag får sova lite iaf, och att hon har en bra (bättre) dag imorgon..

Nää, nu ska jag pussas med Minna..

Skriver mer senare.. som vanligt.. :p

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: emelie o elliott

ska hålla tummarna för att du ska få sova =) aa, de kanske e bäst o som du säger, man kan ju ha närhet ändå.. han kanske till o med uppskattar den närheten mer. kramis

2009-01-22 @ 20:59:59 URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: elin

jätte mysigt med videoblogg! :)

2009-01-22 @ 22:58:23 URL: http://elinelversson.blogg.se/
Postat av: Madelen

Tack så mycket.. Hoppas er sötnos fortsätter upp i vikt..

2009-01-22 @ 23:14:31 URL: http://vinterbebis.wordpress.com/
Postat av: Madelen

Vad skönt.. Jag håller tummarna för er skull. Vet hur jobbigt det var med N som aldrig gick upp tillräckligt då hon var liten. Men kan trösta dej med att hon idag är en alldeles exemplarisk & trotsig 3åring, så d blir något av dom små liven oxå:-) Jo allt är fint, själv?

2009-01-22 @ 23:25:13 URL: http://vinterbebis.wordpress.com/
RSS 2.0